sobota, 24 września 2016

Deszczowa karteczka

Karteczkę przygotowałam na Wyzwanie Deszczowo + Akcesoria u Hubki.
Starałam się aby deszcz był choć trochę podobny do rzeczywistego. Nie miałam specjalistycznego medium, ale przypomniało mi się, że równie dobrze można w takiej sytuacji użyć kleju magic, który przecież po wyschnięciu jest przejrzysty i błyszczący.
Zaczęłam trochę bawić się kolorowaniem stempelków kredkami akwarelowymi. Szału nie ma ale nie jest źle;)




http://hubka38.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-6-d.html

Pozdrawiam;)

17 komentarzy:

  1. Kartka wyszla przepięknie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszla przepięknie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka- kolorki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. A według mnie jest szał :) Świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta karteczka.Deszczowa ale i wesoła :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle kartkę dopracowałaś w najdrobniejszym szczególe. Bardzo staranna i piękna kolorystycznie. Świetny ten szary papier - wzory. A deszcz - super pomysł:) Klej spisał się na medal!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to szału nie ma? Jest szał!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, kartka wyszła cudna!!! Super pomysł na deszcz i stempelek też mi się podoba :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie, mimo szarugi gourjoska jest radosna i kolorowa. Fajny pomysł na parasolkę 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście fajny pomysł na parasolkę.Kartka świetna,radosna... mimo ulewy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyna z parasolką jest cudna! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna,a i deszczyk wyszedł nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń