sobota, 30 kwietnia 2016

Stempelki z roślinami

Jestem zauroczona stempelkami z motywami botanicznymi. Karteczki z nimi wyglądają bardzo ciekawie.
Dzisiejsze dwie karteczki zostały wykonane jako inspiracja dla Scrapkowo.pl
Tam możecie zobaczyć więcej zdjęć i zapoznać się z materiałami, z których zostały wykonane.



W sklepie Scrapkowo.pl na wirtualnych półkach pojawiły się kolejne nowości - tym razem foamiran, z którego można stworzyć piękne kwiaty.

http://scrapkowo.pl/shop,foamiran,31,0,0,0.html

Pozdrawiam;)

9 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką stempelków!! Pięknie wkomponowałaś je w karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne posiadasz stempelki :) Bardzo fajnie wyglądają na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądają na kartkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, te stempelki bardzo zdobią Twoje cudne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, ja też zachorowałam na stemple....

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście kartki wyglądają bardzo ciekawie, a do tego są eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam Twoje kartki na blogu sklepowym i też zachorowałam na te stemple :))). Przepiękne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuudne karteczki !!! :)))Suuper prezentuja sie te stempelki kwiatowe :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń