sobota, 8 sierpnia 2015

Brązowy wisior, niebieska broszka





Pozdrawiam;)

20 komentarzy:

  1. Wisiorek jest śliczny, ale broszka do mnie przemawia, jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta broszka jest absolutnie genialna, piękne kolory, dobre wykonanie i super efekt końcowy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ta niebieska broszka.....mrrrr.... cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i wisior i broszka, są super :) w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i wisior, i broszka - PRZEPIKENE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się dołączam ..i jedno i drugie wspaniałe !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba świecidełka są piękne, ale rzeczywiście - broszka jest ładniejsza. Może dlatego, że kolor jest bardziej nasycony :)
    PS Zapraszam na mój blog, gdzie wystartowało mysie candy z pięknymi nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podobają oba cudeńka:) Śliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudeńka poczyniłaś :) Obydwa są cudne!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ponieważ noszę broszki to ta mi się wyjątkowo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne;)Szczególnie wisior,ma piękne kolory ziemi;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie!!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie na wycieczkowe candy!!!!
    http://makedeccor.blogspot.com/2015/08/przystanek-nr-5-muszyna.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne dzieła!
    Moc pozdrowień!
    Ps.Dziękuję za udział w mym Candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne dzieła!
    Moc pozdrowień!
    Ps.Dziękuję za udział w mym Candy.

    OdpowiedzUsuń
  15. ooooo ten niebieski jest śliczny;)

    OdpowiedzUsuń