czwartek, 21 listopada 2013

Kula

Powstała pierwsza bombka ze styropianowej kuli. Jej przeznaczeniem będzie ozdoba okna. W zeszłym roku też wykonałam bardzo podobną. Podoba mi się efekt. Na pewno zrobię ich jeszcze kilka. Planuję też wykonać w podobny sposób małą choinkę. Na kulę ponaklejałam ślimaczki, które wykonałam z ręczników papierowych. Ozdoba jest prosta, ale moim zdaniem bardzo dekoracyjna.



Chciałabym bardzo podziękować Ewelinie prowadzącej bloga Moje Małe Dzieła za wyróżnienie Liebster Award.
Ewelina zadała kilka pytań:
1. Ulubione zestawienie kolorów? Zielenie
2. Praca z której jesteś najbardziej dumna/y? Z większości prac jestem dumna.
3. Gdzie szukasz inspiracji? Bardzo inspirującą są prace osób zajmujących się hand made. Czasami oglądając właśnie takie prace, zachęcam się do działania.
4. Twój ulubiony kurs rękodzieła? Nie mam ulubionych.
5. Twoje ulubione narzędzie pracy? Pędzelek.
6. Częściej wykorzystujesz w swoich pracach złoto czy srebro? Lubię i złoto i srebro.
7. Czy rękodzieło to dla Ciebie więcej niż hobby? Myślę, że tak.
8. Czy lubisz łączyć style i materiały w pracach? Lubię zajmować się różnymi dziedzinami.
9. Nad czym aktualnie pracujesz? Obecnie zajmuję się ozdobami świątecznymi i prezentami.
10. Czy Twoim zdaniem, ludzie doceniają rękodzieło? Zależy w jakich kręgach. Jeśli ktoś sam coś wykonuje to docenia pracę innych. 
11. Czy robiąc swoje prace, po części wyrażasz także swoje emocje? Myślę, że tak. Na pewno gdy mam w sobie negatywne emocje nie zabieram się do rękodzieła. 

Moim zdaniem na takie wyróżnienie zasługuje bardzo wiele blogów, które aktywnie podglądam, więc nie będę ograniczać się do kilku i nominuję wszystkie:) 

Pozdrawiam:)

28 komentarzy:

  1. Jaki świetny pomysł z tą bombką :) Mogę zgapić? O ile zdążę przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna bombeczka, mogę skraśc pomysł?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pomysł skradłam z tym, ze zamiast ręcznika wykorzystałam bialy papier toaletowy i efekt myslę taki jak u Ciebie, na dniach zapraszam do zobaczenia na nitusiek.blogspot.com
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oczywiście nie mam nic przeciwko. Sama pomysł ze ślimaczkami gdzieś podejrzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna kula i gratuluje wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Z papierowych ręczników?? No, zdolne rączki to najwidoczniej i z ręczników cuda czarują:-) fanastyczna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna kula i to prawda Pieknie sie prezentuje :):) Gratuluje Ci wyroznienia :) Tworzysz Piekne prace !!! I ciesze sie ,ze Cie poznalam ,bo teraz moge sobie do Ciebie zagladac i Podziwiac :):) Milego Dnia Ci zycze :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kula!! Ja co roku planuję przystroić okna na święta śnieżynkami i nigdy nie starcza mi czasu, albo śnieżynki znajdują inne domy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście prosta, ale za to jaka piękna! Pozdrawiam :) i gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna mi prosta ozdoba... piękna przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kulka! Jak tylko ją zobaczyłam zastanawiałam się z czego jest zrobiona i odpowiedź mnie zaskoczyła ;-) ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie się prezentuje:) taka delikatna czysta biel:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ozdoba na okno:) Klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze.....
    To jest świetneeeee!!!!!!!!!!!!!!
    Jak uda mi sią nabyć styropianowe kule, to pomysł odpatrzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale eleganckie okno będziesz miała !

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Aniu wyróżnienia a pomysł na bombkę podprowadzam do użytku domowego całusy ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna bombka i jaka efektowna :) Wspaniała!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prostota na pierwszym miejscu:), z której zawsze wychodzą śliczne rzeczy i tym razem też.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, bardzo elegancka:) Też chcę skorzystać z pomysłu:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna:) Bardzo delikatna i niezwykle elegancka:) W życiu bym nie powiedziała, że to z ręczniczków, myślałam, że to włóczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kula, przepiękna ozdoba do okna!

    Dziękuję za udział w mojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie wygladają te ślimaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ania
    ΑΠΛΗ ΑΛΛΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΜΠΑΛΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Τ Α ΔΥΟ.
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

    OdpowiedzUsuń